Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φωτογραφίες Κίρλιαν (Kirlian)

φωτογραφία Κίρλιαν αποτυπωμάτων

Το 1939 ο Semyon Kirlian ανακάλυψε τυχαία ότι όταν ένα αντικείμενο πάνω σε μια φωτογραφική πλάκα υποβληθεί σε ρεύμα υψηλής συχνότητας, δημιουργείται μια εικόνα στην πλάκα. Η εικόνα μοιάζει με έγχρωμη.Αυτή η εικόνα υποτίθεται πως είναι μια υλική αποτύπωση της πνευματικής αύρας ή "ζωτικής δύναμης" που υποτιθέμενα περιβάλλει ολα τα έμβια όντα.
Υποτίθεται λοιπόν πως αυτή η ειδική μέθοδος "φωτογράφισης" είναι μια δίοδος προς τον παραφυσικό κόσμο της αύρας. Βασικά, αυτό που καταγράφεται οφείλεται σε πολύ φυσικά φαινόμενα όπως η πίεση, η ηλεκτρική γείωση, η υγρασία και η θερμοκρασία. Μεταβολές στην υγρασία (που αντικατοπτρίζουν μεταβολές των συναισθημάτων), στην βαρομετρική πίεση και την ηλεκτρική τάση, μεταξύ πολλών άλλων, θα παράξουν διαφορετικές "αύρες".Οι ζωντανοί οργανισμοί... έχουν υγρασία. Όταν ο ηλεκτρισμός διέρχεται από το ζωντανό αντικείμενο, παράγει μια περιοχή ιονισμένου αερίου γύρω του, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει υγρασία πάνω του. Αυτή η υγρασία μεταφέρεται από το αντικείμενο στην περιοχή γαλακτώματος της φωτογραφικής πλάκας και προκαλεί μια αλλαγή της κατανομής του ηλεκτρικού της φορτίου. Αν το αντικείμενο φωτογραφηθεί στο κενό, όπου δεν υπάρχει ιονισμένο αέριο, δεν εμφανίζεται καμία φωτογραφία Κίρλιαν. Αν η φωτογραφία Κίρλιαν οφειλόταν σε ένα θεμελιώδες παραφυσικό πεδίο ζωτικής ενέργειας, δεν θα έπρεπε να εξαφανίζεται σε ένα απλό κενό...Έχουν υπάρξει ισχυρισμοί για φωτογραφίες Κίρλιαν όπου έχουν καταγράψει "φαντασματικά μέλη" π.χ. όταν τοποθετείται ένα φύλλο πάνω στην πλάκα και μετά κόβεται στη μέση και αφαιρείται το ένα μέλος, στην φωτογραφία εμφανίζεται ολόκληρο το φύλλο. Αυτό όμως δεν οφείλεται σε παραφυσικές δυνάμεις αλλά σε απάτη ή σε υπολείματα που έχουν μείνει από την αρχική αποτύπωση του ολόκληρου φύλλου.'Έως σήμερα οι επιστήμες όπως η Ιατρική, η Βιολογία, η Χημεία, συνόδευαν τον άνθρωπο μέχρι το τέλος της ζωής του αφήνοντας τον από εκεί και πέρα στη θρησκεία, υποστηρίζοντας ότι κάθε δραστηριότητα του οργανισμού σταματά απότομα μετά τον κλινικό θάνατο.
Μια σειρά από πειράματα όπως γίνονταν από το 1994 στην Αγία Πετρούπολη με τη μέθοδο Κιρλιαν, από μια ομάδα Ρώσων επιστημόνων, της πολυτεχνικής σχολής, απέδειξαν ότι το ανθρώπινο σώμα συνεχίζει, να εκπέμπει κάποια ακτινοβολία για τουλάχιστον πέντε ημέρες μετά το θάνατο. Αυτό γέννησε πλήθος ερωτηματικών και αμφιβολιών στο επιστημονικό κόσμο, για το αν η επιστήμη είχε πάρει σωστή θέση απέναντι στο σκοτεινό θέμα της μεταθανάτιας συνείδησης.
Από καιρό είναι γνωστή η μέθοδος Κίρλιαν. Στις φωτογραφίες Κιρλιαν αποτυπώνεται το ενεργειακό πεδίο, η λεγόμενη "Αύρα" όντων και αντικειμένων. Το ανθρώπινο ενεργειακό πεδίο, δείχνει το ενεργειακό δυναμικό του σαν μια φωτεινή δέσμη, που περιβάλλει το σώμα, η οποία αλλάζει ανάλογα με την ψυχική διάθεση και την κατάσταση υγείας του ανθρώπου. Αν το άτομο αισθάνεται ευτυχισμένο και σφύζει από ζωή τότε η αύρα του είναι ισχυρότερη, μεγαλύτερη και φωτεινότερη. Αντίθετα το ενεργειακό πεδίο των άψυχων αντικειμένων μένει σταθερό.
Αυτή τη μέθοδο, εφάρμοσαν ο Ρώσος φυσικός Κονσταντίν Κορότσκοφ και οι βοηθοί του στην Πολυτεχνική σχολή της Αγίας Πετρούπολης. Απομόνωσαν, φωτογράφισαν με τη μέθοδο Κίρλιαν και μελέτησαν το ενεργειακό πεδίο ανθρώπων, που είχαν πεθάνει από διάφορα αίτια. Όπως γηρατειά, αιφνίδιο θάνατο, από φυσικά αίτια, αυτοκτονία, ή από βίαιο θάνατο όπως τα θύματα δολοφονιών. Ανακάλυψαν λοιπόν ότι το ενεργειακό αυτό πεδίο που εμφανίζεται στις φωτογραφίες Κιρλιαν, όχι μόνο δεν διαλύεται μετά το θάνατο αλλά παρέχει ακόμα ακριβής πληροφορίες για τον τρόπο θανάτου του κάθε ατόμου.Τα πειράματα σε άνθρωπο που είχε πεθάνει από γηρατειά έδειξαν ότι η ακτινοβολία εμφανίζει μια βαθμιαία μείωση, η οποία έπειτα από δύο μέρες παύει και η ακτινοβολία σταθεροποιείται. Αντίθετα σε περιπτώσεις αιφνίδιου θανάτου από φυσικά αίτια, υπάρχει μια απότομη αύξηση κατά την διάρκεια της πρώτης μέρας μετά τον θάνατο, η οποία ακολουθείται από απότομη πτώση που διαρκεί για κάποιο διάστημα και έπειτα επέρχεται σταθεροποίηση. Εκείνοι που πέθαναν με βίαιο τρόπο, κάτω από συνθήκες έντονου πόνου, παρουσιάζουν μια ακανόνιστη αύξηση της ακτινοβολίας, χωρίς καμία σταθερότητα. Σε αυτούς που αυτοκτόνησαν παρατηρείται μια σπασμωδική αύξηση της ακτινοβολίας.
Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως όλα αυτά είναι τόσο χαρακτηριστικά , που μπορεί να ανακαλύψει κανείς τα γενικά αίτια του θανάτου ενός ατόμου, χωρίς κανένα ίχνος αμφιβολίας. Αυτά τα πειράματα ενισχύουν όλο και περισσότερο την άποψη ότι "κάτι" από τον άνθρωπο επιβιώνει μετά το θάνατο του σώματος. Στις φωτογραφίες Κίρλιαν, ταξινομείται εξελικτικά κάθε άνθρωπος ανάλογα με την κύρια απόχρωση της αύρας του. Όσο είμαστε ζωντανοί η αύρα διαφέρει σε ένταση και φωτεινότητα από άτομο σε άτομο ανάλογα με την προσωπικότητα. Μετά το θάνατο η αύρα διαφέρει ανάλογα με τα αίτια του θανάτου.Οι Ρώσοι επιστήμονες υπογραμμίζουν ότι το ενεργειακό αυτό πεδίο δεν συνδέεται άμεσα με την ολική υπόσταση, αλλά με την ψυχή, την οποία αναφέρουν όλες οι θρησκείες. Αυτά τα πειράματα λοιπόν, αποτελούν ίσως την πρώτη επιστημονική απόδειξη για την ύπαρξη της ψυχής όπως υποστηρίζουν οι συγκεκριμένοι ερευνητές; Θα μπορούσε αυτό το άυλο μέρος της ύπαρξης μας κάτω από ορισμένες περιστάσεις να ελευθερωθεί από τα δεσμά του σώματος και να ζήσει ξεχωριστά; Ένας χειρούργος κάποτε ισχυρίστηκε πως ποτέ δεν ανακάλυψε αυτό που ονομάζουμε ψυχή, μέσα στους ασθενείς που χειρουργούσε θέλοντας έτσι να τονίσει την ανυπαρξία της. Σήμερα η φυσική θέτει τον προβληματισμό για το αν το ανθρώπινο ενεργειακό πεδίο μπορεί να είναι η απόδειξη της ύπαρξης ψυχής.Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το γεγονός ότι οι φωτογραφίες Kirlian δεν είναι ψεύτικες. Φωτογραφίζουν πράγματι κάτι, το ερώτημα όμως βρίσκεται στο τι ακριβώς φωτογραφίζουν. Η πιο πιθανή εξήγηση, που υιοθετείται ακόμα κι από πολλούς που ασχολούνται με την παραψυχολογία, είναι ότι το φαινόμενο αποτελεί κάποιου είδους 'κορώνα εκκένωσης'. Η κορώνα αυτή είναι υπεύθυνη μεταξύ άλλων για τον συνήθη φωτισμό, ή για τις σπίθες που βγάζουν τα δάκτυλα όταν κάποιος περπατάει επάνω σε ένα μάλλινο χαλί, ή ακόμα για τις φωτιές του St. Elmo. Ο Νίκολα Τέσλα συνήθιζε να παρουσιάζει τις νέες του ανακαλύψεις σε παρουσιάσεις, στις οποίες το σώμα του έλαμπε και έβγαζε σπίθες από τα δάκτυλά του, χρησιμοποιώντας μία παρόμοια τεχνική.Μία ομάδα από φυσικούς και ψυχολόγους στο πανεπιστήμιο του Drexel αφιέρωσαν κάποια χρόνια για να μελετήσουν το φαινόμενο Kirlian και συμπέραναν πως ο σημαντικότερος καθοριστικός παράγοντας στην εικόνα που προκύπτει σε μια τέτοια φωτογράφηση, είναι η ποσότητα υγρασίας που βρίσκεται στο αντικείμενο ή στο δέρμα του μέλους που φωτογραφίζεται. Είναι εύλογο, ότι διαφόρων ειδών ψυχικές καταστάσεις μπορούν να προκαλέσουν διαφορετικές ποσότητες υγρασίας, για παράδειγμα στα ακροδάκτυλα. Αυτή είναι και η βάση για τη λειτουργία του ανιχνευτή ψεύδους. Από την άλλη μεριά, οι περιπτώσεις που εμφανίζεται το φαινόμενο του 'φύλλου φάντασμα' είναι πολύ σπάνιες η ομάδα του Drexel δεν κατάφερε ποτέ να αναπαράγει το φαινόμενο αυτό, αλλά πρότειναν διάφορες πιθανότητες για την εξήγησή του, που περιλαμβάνουν υπολείμματα που μπορεί να έχουν μείνει στην φωτογραφική πλάκα, την παρουσία συμπτώσεων, ακόμα και την πιθανότητα όλη η ιστορία να είναι μία απάτη σε κάποιες περιπτώσεις.Εξάλλου, παρόλο που η φωτογράφηση Kirlian δεν είναι πλήρως κατανοητή, δεν υπάρχει απόδειξη ότι οι παραλλαγές στις εικόνες που προκύπτουν από μία τέτοια φωτογράφηση, οφείλονται σε παραψυχικά φαινόμενα. Η ομάδα του Drexel έφτιαξε μια λίστα με 25 παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν μία φωτογράφηση Kirlian, συμπεριλαμβάνοντας τα διαφορετικά χαρακτηριστικά δέρματος, την πρόσφατη φυσική δραστηριότητα, ακόμα και τη νοητική ένταση. Όλα αυτά επιδρούν στην ποσότητα της υγρασίας επάνω στο δέρμα. Όσον αφορά τις ιατρικές εφαρμογές της φωτογράφησης Kirlian, συχνά είναι υπερτιμημένες. Οι διαφορές στις φωτογραφίες έχουν πολλές αιτίες, αλλά είναι πολύ δύσκολο να προσδιοριστούν οι αιτίες αυτές από την απλή μελέτη μιας φωτογραφίας - πολλές παθολογικές αιτίες δημιουργούν ακριβώς τις ίδιες διακυμάνσεις στις εικόνες Kirlian.

ΠΗΓΕΣ: themysticeye.com/info/kirlian.htm
http://skepdic.gr/
http://irakleitos.blogspot.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Chupacabra (τσουπακάμπρα)

Ο θρύλος λέει πως το «τέρας» αυτό από τη Λατινική Αμερική επιτίθεται στα κοπάδια, κυρίως τις κατσίκες, και ρουφά το αίμα τους. Το όνομά του είναι chupacabra, από τις ισπανικές λέξεις chupar που σημαίνει ρουφώ και cabra που σημαίνει κατσίκα.

Οι περιγραφές του θρυλικού αυτού όντος ποικίλουν: άλλοι λένε πως μοιάζει με ερπετό με μυτερά πτερύγια στην πλάτη κι άλλοι με άτριχο σκύλο με μεγάλα δόντια και μακριά νύχια.Το τσουπακάμπρα θεωρείται κρυπτίδιο, δηλαδή ζώο που η ύπαρξή του δεν έχει αποδειχτεί αλλά πιστεύεται ότι ανήκει στην παραδοσιακή λαογραφία και τη σύγχρονη τάση για μυθοπλασία. Περιγράφεται ως ένα μικρό (ύψος έως 1,2 μέτρα) πλάσμα με πράσινες φολίδες και αιχμηρές προεξοχές, καθώς και με πολύ κοφτερά και μακριά δόντια. Μερικοί μάρτυρες ισχυρίζονται ότι διαθέτει φτερά σαν της νυχτερίδας και κόκκινα μάτια που έχουν την ιδιότητα να υπνωτίζουν. Επιτίθεται κυρίως σε αιγοπρόβατα, τα οποία δαγκώνει και απομυζά ολόκληρο το αίμα τους, ενώ πιστεύεται πως η καταγωγή του είναι εξωγήινη. Πολλοί…

Τα Μυστήρια των συντριβανιών της πλατείας Γεωργίου στην Πάτρα.

Η ιστορία μας αρχίζει το 1875 επί δημαρχίας Γεωργίου Ρούφου, όταν στην πλατεία Γεωργίου τοποθετήθηκαν δύο θαυμάσια και περίτεχνα συντριβάνια.
Τα συντριβάνια τοποθέτησε η Γαλλική εταιρεία που είχε αναλάβει τα υδραυλικά έργα στην Πάτρα και στοίχισαν συνολικά 70.000 δρχ. ποσό υπέρογκο για τις οικονομικές δυνατότητες της τότε Ελλάδας.
 Το κάθε συντριβάνι κοσμείται από τέσσερις μπρούτζινους γρύπες και στην κορυφή του κάτω συντριβανιού ορθώνεται μια υδροχόος, στο δε πάνω συντριβάνι ένας αυλητής. Σε φύλλο της εποχής η Αθηναϊκή εφημερίδα Στοά γράφει: «Το κοινόν της πόλεως από τινών ημερών συρρέει περίεργον εις την πλατείαν του Γεωργίου προς θέαν των υδραυλικών έργων της Γαλλικής εταιρείας. Μέχρι της ημέρας ταύτης εστήθη το εν των αναβρυτηρίων, περί ου οι ειδότες λέγουσι ότι είναι όμοιον των εν Παρισίοις.

Η αξία αυτού ανεβαίνει τας 25.000 δραχμών, εκτός της μαρμάρινης λεκάνης και λοιπής εργασίας. Το ύψος αυτού ανέρχεται εις 7 μέτρα, συνίσταται δε εις στήλην πλατείαν εξ ορυχάλκου, εν μέσ…

Το αντιτορπιλικό ΛΕΩΝ και το μυστηριώδες πείραμα της Φιλαδέλφειας

Λέων ΙΙΙ (Αντιτορπιλικό)/ D-54 τύπου ‘BOSTWICK’Πρώην ‘USS ELDRIDGE DE 173’.

Κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία ‘USA – Federal Shipbuilding and Diydocking Ca, Newark, NJ’. Καθελκύστηκε στις 25 Ιουνίου 1943. Ένα από τα 4 Α/Τ συνοδείας που παραχωρήθηκαν από τις Η.Π.Α. στα πλαίσια της Στρατιωτικής βοήθειας. Του ιδίου τύπου : ‘Αετός ΙΙ’, ‘Ιέραξ ΙΙΙ’, ‘Λέων ΙΙΙ’ και ‘ΠΑΝΘΗΡ ΙΙ’. Το 1943 ναυπηγήθηκε. Παρελήφθη στις 15 Ιανουαρίου 1951 στις Η.Π.Α στη Βωστόνη από την Ελληνική Μητρόπολη Νέας Αγγλίας. Χρήσιμα πλοία που στήριξαν τον Στόλο. Εκτός από την κυρίως αποστολή του χρησιμοποιήθηκε εντατικά επί πλέον σε περιπολίες στο Ανατολικό Αιγαίο και Δωδεκάνήσα. Κάλυψε εκπαιδευτικές ανάγκες της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ). Άνηκε στην διοίκηση Αντιτορπιλικών. Παροπλίστηκε στις 15 Νοεμβρίου 1992 (ΟΠΠ/ΝΣ)Υπήρξε 1 από τα 4 αντιτορπιλικά της κλάσης Cannon που δόθηκαν στο Ελληνικό Π.Ν. και έγιναν γνωστά ως «τα θηρία», καθώς ονοματίστηκαν «Αετός», Ιέραξ», «Πάνθηρ» και «Λέων». Δύο από αυτά έμελλε να γίνουν διάσημα…